Reklamacje
Procedura reklamacji produktu w sklepie RAPY.pl:
Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:
1. Skontaktuj się z nami – napisz do nas na adres e-mail: rapycompany@gmail.com, w wiadomości opisz, co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia przedstawiające wadę produktu.
2. Przygotuj przesyłkę – reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem reklamacyjnym (dostępnym poniżej).
W przypadku braku paragonu podaj dokładny numer zamówienia, abyśmy mogli odszukać dokument w naszym systemie.
3. Zwrot środków – zwrócimy środki tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4. Zwrot płatności – po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności wraz z kosztami przesyłki (do wysokości najtańszej dostępnej opcji dostawy w sklepie) na wskazane przez Ciebie konto bankowe.
Adres reklamacyjny:
ul. Grabonóg 82
63-820 Piaski
WIELKOPOLSKIE
Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał sprawnie i prawidłowo.
W trosce o szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który możesz uzupełnić przed wydrukiem.