Reklamacje
Jeśli otrzymałeś wadliwy lub niezgodny z opisem produkt – możesz złożyć reklamację. Poniżej znajdziesz prostą instrukcję, jak to zrobić krok po kroku.
Jak zgłosić reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Skorzystaj z formularza zamieszczonego poniżej i kliknij „Wyślij”.
2. Oczekuj na odpowiedź
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo w ciągu kilku dni roboczych.
3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji:
- Przygotuj paczkę z reklamowanym produktem.
- Dołącz numer zamówienia (lub potwierdzenie zakupu).
4. Zwrot środków
Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
5. Zwrot kosztów dostawy
Zwracamy także koszt najtańszej dostępnej formy przesyłki oferowanej w sklepie.
Adres do reklamacji:
Grabonóg 82, 63-820 Piaski
rapycompany@gmail.com