Reklamacje

Procedura reklamacji produktu w sklepie RAPY.pl:

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:

1. Skontaktuj się z nami – napisz do nas na adres e-mail: rapycompany@gmail.com, w wiadomości opisz, co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe – załącz zdjęcia przedstawiające wadę produktu.

2. Przygotuj przesyłkę – reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem reklamacyjnym (dostępnym poniżej).

W przypadku braku paragonu podaj dokładny numer zamówienia, abyśmy mogli odszukać dokument w naszym systemie.

3. Zwrot środków – zwrócimy środki tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

4. Zwrot płatności – po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności wraz z kosztami przesyłki (do wysokości najtańszej dostępnej opcji dostawy w sklepie) na wskazane przez Ciebie konto bankowe.


Adres reklamacyjny:

ul. Grabonóg 82
63-820 Piaski
WIELKOPOLSKIE


Staramy się, aby proces reklamacji przebiegał sprawnie i prawidłowo.
W trosce o szybkie rozwiązanie przygotowaliśmy formularz, który możesz uzupełnić przed wydrukiem.

 

FORMULARZ REKLAMACJI