Reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy lub niezgodny z opisem produkt – możesz złożyć reklamację. Poniżej znajdziesz prostą instrukcję, jak to zrobić krok po kroku.

Jak zgłosić reklamację?

1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Skorzystaj z formularza zamieszczonego poniżej i kliknij „Wyślij”.

2. Oczekuj na odpowiedź
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą mailowo w ciągu kilku dni roboczych.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji:

  • Przygotuj paczkę z reklamowanym produktem.
  • Dołącz numer zamówienia (lub potwierdzenie zakupu).

4. Zwrot środków
Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.

5. Zwrot kosztów dostawy
Zwracamy także koszt najtańszej dostępnej formy przesyłki oferowanej w sklepie.

Adres do reklamacji:

Grabonóg 82, 63-820 Piaski

rapycompany@gmail.com